Lapozható 2017. szeptemberi katalógus
Üzletek
Árkád
Mammut II
Szolgáltatások...
Hírlevél
Tájékoztató SMS
Ajándékutalvány
Törzsvásárlói kártya
Archív katalógusok...
Aktuális katalógus
2017 aug.-i katalógus
2017 júliusi katalógus
2017 májusi katalógus
Magunkról...
Az Ulla Popken sztori
Impresszum
Állás lehetőség

Az Ulla Popken sztori - Egy ötlet, mely a hagyományból keletkezett

Minden 1880-ban a Weser melletti Hameln városában kezdődött. Johann Popken megalapította /kiemelt fekvésű helyen/ a Popken Textilházat, amely még ma is családi tulajdonban van.1968-ban Friedrich és Ulla Popken úgy döntött, hogy a textilkereskedelem családi hagyományát a szép Ammerland-ban folytatja tovább, ahol a fiatal család új lakóhelyet keresett magának. Az első "Mamy and Baby" divatszaküzletben, mely Oldenburg belvárosában nyílt, bébi cikkeket és gyermekruházatot árultak alig 70 m2-en. Ezt további üzletek követték Brémában és Hannoverben, az áruválaszték pedig - számos női vevő külön kérésére - kismama divatcikkekkel bővült.

Fióküzletek létesítése, a csomagküldő kereskedelembe való bekapcsolódás, valamint a licenctársakkal folytatott munka által a "Mamy and Baby" név az országhatárokon túl is gyorsan ismert lett. De hamarosan egy további tendencia is kirajzolódott. Az üzletekben dolgozó munkatársnők gyakran számoltak be olyan vevőkről, akik jóllehet fiatalok, de nem voltak másállapotban és a nagy méretű ruhák kínálatának hiányában ruhatárukat az Ulla Popken kismama kollekció választékából állították össze.

Ulla Popken, aki maga is két gyermek édesanyja, ebből levonta az egyetlen helyes következtetést, amely egy eddig egyedülálló ötlet alapkövét jelentette: elkezdett divatkollekciókat tervezni speciálisan nagy méretekre azoknak a hölgyeknek a részére, akik eddig csalódottan hagyták el az üzleteket, mivel már nem találtak divatos ruházatot a konfekcióméretükben. Az ötlet "Fiatalos divat 42-es mérettől" nagy sikert aratott, mivel a koncepció egyes-egyedül a divatra adó, nagyméretű női vevők igényeit és kívánságait tükrözte. Ezek az igények továbbra is változatlanok:

* előnyös kinézet
* kényelmes szabás
* optimális ár/érték arány

Így keletkezett egy vállalat, melyhez hasonlót nehéz manapság találni ebben az üzletágban.